Naar inhoud
  • RSS
Nieuwsoverzicht

Fluvius: gewijzigde dienstverlening omwille van Corona

Fluvius
 
Ook Fluvius is genoodzaakt om de maatregelen in het kader van de bestrijding van het Corona-virus te verfijnen:
  1. Alle niet-dringende interventies waarbij er contact kan zijn met klanten of collega's, worden voorlopig stilgelegd. Het gaat onder meer om gewone aansluitingen, het ombouwprogramma van de digitale meter en investeringswerken. Fluvius contacteert alle klanten bij wie een afspraak niet kan doorgaan. Fluvius communiceert hierover ook via haar website en sociale kanalen. Dit betekent dat er voor onbepaalde tijd ook geen digitale meters geplaatst worden bij klanten waarbij deze digitale meter moet geactiveerd worden tot budgetmeter.

  2. Fluvius past haar dienstverlening in de klantenkantoren verder aan. Van de 30 kantoren blijven er nog 13 open. Het gaat om de kantoren in Aalst, Antwerpen (Hoboken en Deurne), Brugge, Genk, Gent, Ieper, Turnhout, Kortrijk, Hasselt, Leuven, Mechelen en Sint-Niklaas.
In de 13 kantoren kunnen klanten alleen voor dringende problemen (o.a. budgetmeter) terecht. Ze kunnen worden gevraagd telefonisch een afspraak te maken om langs te komen. Fluvius voorziet ook lokale telefoonnummers in elk van de 13 kantoren zodat klanten die voor de deur staan de medewerkers telefonisch kunnen spreken en ontvangen kunnen worden.
Datum van het bericht: dinsdag 17 maart 2020