Edegem wil elke burger een kwaliteitsvolle dienstverlening aanbieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je goede of minder goede ervaringen met onze dienstverlening? Dan kan je een melding of klacht bezorgen. Je feedback helpt ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Onze principes werden vastgelegd in het feedbackreglement.
Een sluikstort opgemerkt? Meld het rechtstreeks aan onze mobiele ploeg.
Werd je afval niet opgehaald? Heb je vragen over de afvalophalingen, je Diftarrekening of het recyclagepark. Daarvoor kan je terecht bij onze afvalpartner IGEAN. Bel 0800 146 46, maak je melding of stel je vraag via onderstaande knop.
Deftecte straatlampen meld je rechtstreeks bij Fluvius via het gratis telefoonnummer 0800 6 35 35 of onderstaande knop.
Heb je een melding over de staat van onze wegen, voet- of fietspaden of een melding over mobiliteit in onze gemeente? Meld het aan het lokaal bestuur. Meldingen over gewestwegen (Prins Boudewijnlaan, Mechelsesteenweg, ...) sturen we door naar wegbeheerder AWV of mag je rechtstreeks melden via het meldpunt Wegen van de Vlaamse overheid.
Wil je een andere melding maken dan bovenstaande? Bijvoorbeeld onderhoud van het groen, bladruimen, grasmaaien, straatvegen, snoeien, kapot straatmeubilair, een gebrek aan een speeltoestel, een gebrekkige afsluiting, een dood dier op de openbare weg, ...? Maak dan gebruik van de werkaanvraagmodule van lokaal bestuur Edegem.
Voor meerdere meldingen vul je telkens een nieuw formulier in.
Een bouwovertreding opgemerkt? Lees onze pagina over bouwmisdrijven en maak je melding via onderstaande knop. Kies voor de categorie 'bouwovertreding melden' in het formulier.
Problemen met de riolering meld je rechtstreeks bij Water-link via onderstaande knop. Je ontvangt binnen de 10 werkdagen een antwoord. Voor een dringende interventie bel je de defectenlijn: 03 244 05 44.
Ruik je gas in of rondom je woning, appartement of bedrijf? Bel gratis naar 0800 65 0 65 of lees meer info via onderstaande knop.
Als de stroomstoring zich voordoet op de installatie in huis bel je naar je elektricien. Enkel bij een panne op het net in de straat of aan je elektriciteitsmeter bel je Fluvius op het nummer 078 35 35 00. Lees meer info via onderstaande knop.
Een andere melding over de dienstverlening van het lokaal bestuur? Een vraag over onze dienstverlening aan onze balies? Stel je vraag of maak je melding via onderstaande knop. Kies voor de categorie 'andere melding of vraag' in het formulier.
Ben je ontevreden over onze gemeentelijke dienstverlening? Bijvoorbeeld over de manier waarop je behandeld bent, de manier waarop een dienstverlening is uitgevoerd (of niet uitgevoerd) of de termijn waarop het (niet) is uitgevoerd? Dan kan je via onderstaande knop een klacht formuleren. Kies voor de categorie 'formele klacht' in het formulier.