Feedbackreglement

Het nieuwe feedbackreglement vervangt de oude klachten- en meldingenregeling. Daarmee willen OCMW én gemeente samen nog meer aandacht besteden aan feedback om de dienstverlening te verbeteren.

Vooral de achterliggende visie is gewijzigd.

  • We erkennen dat feedback nodig is om de kwaliteit van de dienstverlening en organisatie te verbeteren.
  • We gaan uitdrukkelijk op zoek naar feedback.
  • We zetten in op co-creatie: dienstverlening krijgt vorm samen met de klant.
  • We stimuleren service-herstel.
  • Medewerkers krijgen de verantwoordelijkheid en de ruimte om deze op te nemen.

Contact

Lokaal bestuur Edegem

Nu telefonisch bereikbaar

Openingsuren

Vandaag
Telefonisch bereikbaar en onthaal open van 9 tot 12.30 uur
Morgen
Telefonisch bereikbaar en onthaal open van 9 tot 12.30 uur

Voor alle dienstverlening aan onze publieksloketten in het gemeentehuis kan je enkel op afspraak terecht.